شهرک ماشین

درباره شرکت Caterpillar

معرفی شرکت ها

۴ اسفند ۱۴۰۰ 418 بازدید
شهرک ماشین

درباره شرکت Caterpillar

شرکت Caterpillar

شرکت کاترپیلار با فروش و درآمد 51 میلیارد دلاری در سال 2021، تولید کننده پیشرو در تجهیزات ساخت و ساز و معدن، موتورهای دیزلی و گاز طبیعی خارج از بزرگراه، توربین های گاز صنعتی و لوکوموتیوهای دیزلی-الکتریکی در جهان است.

برای نزدیک به 100 سال، ما به مشتریان کمک می‌کنیم تا دنیایی بهتر و پایدارتر بسازند و متعهد هستیم و به آینده‌ای با کربن کاهش‌ یافته کمک می‌کنیم. محصولات و خدمات نوآورانه ما، با حمایت شبکه فروش جهانی ما، ارزش استثنایی را ارائه می دهند که به مشتریان کمک می کند تا موفق شوند.

کاترپیلار در همه قاره ها تجارت می کند، عمدتاً از طریق سه بخش اصلی – صنایع ساختمانی، صنایع منابع و انرژی و حمل و نقل – و ارائه تأمین مالی و خدمات مرتبط از طریق بخش محصولات مالی ما.

ما کی هستیم؟

کاترپیلار پیشروترین تولید کننده تجهیزات ساختمانی و معدنی، موتورهای دیزلی و گاز طبیعی، توربین های گاز صنعتی و لوکوموتیوهای دیزلی-الکتریکی در جهان است. ما یک رهبر هستیم و با افتخار بزرگترین حضور جهانی را در صنایعی داریم که به آنها خدمت می کنیم. درباره استراتژی، حاکمیت، تاریخچه و مارک‌های ما و همچنین ارزش‌هایی که رفتار ما را هدایت می‌کنند، بیشتر بیاموزید.

ساختن بهتر

مشتریان ما برای پیشبرد پیشرفت پایدار و بهبود استانداردهای زندگی به محصولات کاترپیلار متکی هستند. این تعهد به بهتر شدن به سازمان خودمان نیز تعمیم می‌یابد که در آن تلاش می‌کنیم الگویی برای سرپرستی محیط‌ زیست و مسئولیت اجتماعی باشیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *