شهرک ماشین

درباره شرکت SINOMACH

معرفی شرکت ها

۴ اسفند ۱۴۰۰ 439 بازدید
شهرک ماشین

درباره شرکت SINOMACH

شرکت SINOMACH-HI International

SINOMAH-HI International Equipment Co., Ltd. (SINOMACH-HI International) در ماه می 2018 به عنوان یکی از شرکت های تابعه شرکت صنایع سنگین چین SINOMACH (SINOMACH-HI) تاسیس شد. شرکت ما که از هر بخش تجاری خارج از کشور گروه SINOMACH-HI و SINOMACH به ارث رسیده و یکپارچه شده است، دارای دو پلتفرم تجاری اصلی است: پکن و چانگژو. تجارت اصلی ما تجارت و خدمات ماشین آلات مهندسی و محصولات مرتبط با صنایع سنگین را پوشش می دهد. ما پایگاه های صنعتی در مقیاس بزرگ در تیانجین، چانگژو، لویانگ و لوژو داریم. دفتر ثبت شده ما در چانگژو و دفتر مرکزی مدیریت در پکن است و سرمایه ثبت شده 100 میلیون RMB می‌باشد.

علاوه بر اینکه یک پلتفرم عملیات و مدیریت خارج از کشور برای شرکت صنایع سنگین SINOMACH چین در زمینه های تولید تجهیزات هستیم، ما تنها پلتفرم برای تخصص صادرات محصولات از چهار پایگاه تولیدی خود نیز می باشیم. با طرح‌بندی عمدی بازارهای خارج از کشور و استراتژی بین‌المللی‌ محور، ما تلاش می‌کنیم تا هدف «بازسازی یک SINOMACH جدید در خارج از کشور» را محقق کنیم.

تجارت اصلی ما تجارت و خدمات ماشین آلات مهندسی و محصولات مرتبط با صنایع سنگین را پوشش می دهد. ما پایگاه های صنعتی در مقیاس بزرگ در تیانجین، چانگژو، لویانگ و لوژو داریم. ما یکی از بزرگترین صادرکنندگان ماشین آلات ساختمانی در چین هستیم و از شهرت عالی در بازارهای خارج از کشور برخورداریم. محصول ما ماشین آلات حمل و نقل بیل، ماشین آلات تراکم، ماشین آلات راه، ماشین آلات حفاری، ماشین آلات شمع بندی، ماشین آلات بالابر، ماشین آلات بتن، ماشین آلات بهداشت شهری، ماشین آلات معدن و قطعات یدکی، ده ها سری، و صدها نوع را پوشش می دهد. خط تولید ما عمدتاً شامل لودر، بیل‌گرد، گریدر، غلتک جاده، جرثقیل ساختمانی، هدر جاده، کمپکتور زباله، سنگفرش، ماشین‌های فرز، بیل مکانیکی هیدرولیک، بولدوزر، دکل‌های حفاری دوار، کامیون‌های معدن، قطعات ماشین‌آلات ساختمانی و غیره است.

ما با هم و در حال رشد با شرکای جهانی خود هستیم و شبکه توزیع خارج از کشور خود را گسترش می دهیم. تعهد ما به بالاترین استانداردهای کیفیت و خدمات با بومی سازی تجارت و در دسترس بودن قطعات یدکی به بهترین وجه نشان داده می شود. ما متعهد به بهبود مستمر عملکرد و کارایی کلی خود هستیم که برای رضایت مشتریان و موفقیت تجارت ما ضروری است. در حال حاضر، ما سه شرکت تابعه خارج از کشور در غرب آفریقا، هند و آفریقای جنوبی، یک سرمایه گذاری مشترک در مالزی و چندین دفتر نمایندگی در مکزیک، آرژانتین، و فیلیپین و بیش از 60 توزیع کننده در خارج از کشور داریم. این محصولات به بیش از 100 کشور و منطقه مانند فیلیپین، ویتنام، اندونزی و سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا، عربستان سعودی، عمان، ایران و سایر کشورهای غرب آسیا، قزاقستان، روسیه، بلاروس و سایر کشورهای مستقل مشترک المنافع، توگو صادر شده است. آفریقای جنوبی و سایر کشورهای آفریقایی، آرژانتین، مکزیک و سایر کشورهای آمریکای جنوبی.

در چشم انداز آینده، ما به مأموریت توسعه “تجهیز جهان و ایجاد ارزش” پایبند خواهیم بود و ارزش های اصلی “نوآوری، خود-بهبودی، همکاری و همزیستی” را ارج می نهیم. ما بر فلسفه تجاری “صداقت، کیفیت، مکانیسم و ​​ارتباط” پافشاری خواهیم کرد. ما متعهد به ایجاد یک “تولید کننده خدمات در سطح جهانی در زمینه ماشین آلات ساختمانی و صنایع سنگین مرتبط” در بازارهای جهانی هستیم.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *